Kawan

Mariah Carey ku dah bertunang!

Assalamualaikum

Tahniah asilah!…tahniah arwin!…tahniah famili asilah yg nice giler!…ingat lagi entry ni? yup..rakan duet ku sudah disunting jejaka pilihan hati…oleh sebab tarikh kawen asilah sama ngan tarikh kawen adik aku nani, makanya aku dan suami plan utk hadir ke majlis tunang asilah di Skudai…so kami pun roger2 lah sekali si sahabat, Lin & Zura…jadilah kami berempat berkonvoi ke Johor together gether…menyempatkan diri ke Danga Bay juge…biase2 jer…makanan mahal giler kat Danga Bay…apakah??? ingat kami ni org singapore ke?hee…apepun, famili asilah mmg best la…tq bagi kami makan, tempat tinggal & layanan 1st class..insyaallah panjang umur, kami kesana lagi!

Hari pertunangan…asilah nmpak hijau..hee

Bersama bakal pengantin 2012…asilah & arwin!

With parent asilah yg best!

Semuanya cute-cute!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s