Peribadi

Mengidam lempeng…

Assalamualaikum

Oppsss bukan mengidam yg ‘itu’ yer kwn2…hee..tetibe je tekak ni teringin sesgt nak mkn lempeng cicah sambal bilis…perghhh…makanya hari tu ngan gigihnye aku bersilat kat dapor abah…dan inilah hasilnye…yummy!…mmg heaven lg2 bile digandingkan ngan teh panas…walla!

Lempeng gulung…sesekali tukar style

Sedia utk di’ngap’…

Lempeng cicah sambal bilis idaman hati!

Sambil tgk nora elena kat youtube…aku dah tertinggal

4 thoughts on “Mengidam lempeng…

  1. aku selalu gk wt lempeng,colek ikan sardin…nk wt pakai sambal ikan bilis,tp xkick mcm arwah mak nye..mak pakai lada tumbuk,aku pakai segera..lain la😦

    1. aku pun nak colek sardin gak lah pasni…
      hee..terliur plak mem…
      air tangan mak mmg terbaek mem, xde sape boleh lawan…
      al-fatihah utk arwah mak kite…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s