Pengalaman

Goodbye!

Assalamualaikum…

Semalam jumpe ex housemate aku, Tasneem & Ila…diorang dah pindah keluar dr umah sewa membawa diri sejak aku kawen…hehe…sian diorang! Gud luck tuk korang berdua…kawen nnti, jgn lupe jemput k…smg kite dpt hangout lg…rindu nak gosip2 pasni…hee

 

Radio cute ku juga dah xde kat umah, skrg dah pindah ke opis plak…sejak kawen, dah jarang dengar radio kat umah…selalu dengar waktu siap2 g keje atau sblm tido…tp skrg sebok dengar suara suami pulak! hee…babai radio!

Inai di jari pun dah tinggal sket…sedih plak tengok…nak pakai balik utk majlis umah suami nnti pun cam malas jer..hee…bukan per, masih teringat2 plak seksa pakai inai hari tu…penat nak tggu inai jd merah…gudbye inai!

2 thoughts on “Goodbye!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s