Peribadi

i loveeeee my husband!

Assalamualaikum…

Lama tak mengupdate…alhamdulillah, majlis perkahwinan aku dan suami berjalan lancar…terima kasih kepada famili dan kawan2 yang sama2 mendoakan dan meraikan majlis bersejarah kami…

Persiapan majlis dan gambar2 eksklusif akan di update dlm entry akan dtg…hee…tggu dan lihat ye kwn2…

Minggu ni nak g bookfair kat PWTC…hopefully dapat jumpe bapak Andrea Hirata kat sana…tak sabar nak mengkhatam buku terbaru beliau…Hlovate ngan Imaen pun release buku baru…aishhh lambatnya ujung minggu dtg!…

Oh ye…semalam suami mithali telah memasak utk isteri solehah…hahaha…syoknyer!…utk rasa & presentation, isteri solehah bagi markah A…hee…spagheti carbonara & vege salad suami mithali mmg bestttt giler!…sbb tu saya sayaaaaang suami saya!….

8 thoughts on “i loveeeee my husband!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s