Keluarga · Peribadi

Mati itu pasti…hidup insyaallah

 

25 Feb. 2011…

Pemergian yang ditangisi…di pagi jumaat yang mulia, telah kembali ke rahmatullah allahyarham Kaswar b. Kasan…ayahanda tercinta kepada tunang tersayanag…al-fatihah buat arwah

Hanya sekejap aku dapat mengenali lelaki yang sangat peramah dan ceria ini…sesungguhnya Allah lebih menyayangi beliau…

2 Mac 2011…

Genap 5 tahun arwah mak meninggalkan kami…masih hangat terasa kasih sayang mak hingga kini…satu yg masih kekal, aku masih menitiskan air mata tiap kali mengenang wanita terbaik ciptaan Allah ini…dan satu yang masih tak berubah, setiap kali aku rindukan wanita solehah ini membuatkan aku tidak sabar untuk berjumpanya lagi di SANA…

5 Mac 2011…

Selamat hari lahir buat aku…hepy 29 tahun…ucapan selamat hari jadi dari adik-adik tahun ni buatkan aku ketawa & tersentuh juga…ye, kakak korang ni akan tetap menjadi kakak yang sama walaupun dah kawin nanti…jgn risau ye adik-adik ku sayang!

2 thoughts on “Mati itu pasti…hidup insyaallah

Leave a Reply

