Jalan-jalan · Kawan · Peristiwa/ Acara

Berjuang…

Assalamualaikum…selepas keluar dari ‘persaraan’ menghupdet blog, kini aku mengumumkan utk berehat seketika dari sini…kali ni kalau korang bertanya kenape?…aku dgn sng hatinya akan menjawab…aku akan pergi berjuang ke medan sukan…hahaha…poyonye!…tetapi perjuangan aku tidak tamat selepas habis acara bersukan-sukan, tetapi akan disambung dgn perjuangan utk mengekalkan persahabatan, motivasi dan jati diri….

Selepas lame xbercuti ke tempat2 yg mendamaikan…akan tiba saatnya kami (aku + sahabat2) utk berkumpul dan melepaskan rindu dendam antara satu sama lain..hehe…percutian yg telah lame di rancang dan insyaallah akan dilaksanakan tak lame lagi….yahoooo!!!

Aku akan hupdet aktiviti disana nnti…tetapi tuan punyer blog tidak berani berjanji…jika lambat, beerti kepenatan dan mood percutian masih belum hilang lagi…hahaha…so, tolong doakan perjalanan aku dan semoga perjuangan ini sentiasa dalam rahmatNYA…INSYAALLAH

Menghitung hari…

Sepanjang percutian, tiada aktiviti taip-menaip di pc ku…

Tiada juga aktiviti tulis-menulis nota & sign2 surat…

Telefon juga tiada siapa yg akan menjawab…

Babai opis…aku akan kembali lagi…

Leave a Reply

