Jalan-jalan · Keluarga

Bestnye balik kampung!!!

Assalamualaikum…rase cam lame sgt tak balik kampung…hee…org cam aku yg tiap2 minggu balik kampung, bile 2-3 minggu xbalik, mesti lah rase semacam jer…rase cam de something yg kurang & tak lengkap…ade je yg xkene…dan penawar kepada ketidaklengkapan itu, harus lah dengan pulang ke kampung…menjenguk abah, adik2, rumah dan segala2nya yang ade kat kampung tu…

Minggu lepas, pulang ke kampung dengan hati gembira…lalalala…’orang itu’ menghantar hingga ke dpn umah…time kasih byk2 ye..hee…pastu dapat tau pulak, adikku Nani sedang giat membuat persiapan utk ‘hari bahagia’nya nanti…bile?…insyaallah dlm tahun ni…kakakmu sentiasa mendoakan smg semuanya berjalan lancar ye…

Seperti biase, bile semua ade kat umah adikku Chef Nani akan mencuba resepi2 baru yg dipelajarinya dari channel AFC tu…kali ni, kami dpt merasa resipi Udang ala2 Chef Wan & Asam Pedas Ikan Pari yg berbeza sket dari asam pedas biasa…wallaaaaa…mmg mabeles!

Udang yg sgt2 mabeles & fantastic mister loba loba…

Asam pedas masih di periuk menunggu utk dibelasah!

Lepas kekenyangan kerana membelasah udang dan ikan pari, kami berangkat pula ke Alamanda (lagi???)…dgn satu tujuan, satu harapan & satu destinasi (dah masuk mood AF..hee) utk berjalan2 sambil bergurau senda juga mencari barang adikku yg sibuk wat persiapan tuh…

 

 

Berbelanja sambil berfoto…

 

Boleh training shoot bola kat sini…

Nani & abahku bergabung!

Kali ni menembak pulak…

 

10 thoughts on “Bestnye balik kampung!!!

  1. Dear Atie : 1. jd gk blk kg sesame yer🙂 2. sushi tu memg best!!!klu kt k4 wgsa maju,ada abg sabahan wt..time aku bli mayonis lebey + 1 free dia bg sbb aku regular customer dia yg maniss…hahahha (bukan aku ckp,dia ckp) 3. aku xmkn sgt ikan pari 4. game tembak tu aku menang main kt melaka mall..gegar lemak2 di lengan bila menembak…ngeee 5. tahniah untuk nani,akak dia cpt sikit yerrr…

  2. errmmmm…asik-asik muka orang ni…orang itu, orang sana, orang sini takder pun… ermmmm igt ker ada la muka orang-orang ker cantik jugak

  3. aku reti sebut je..ejan xpenah masuk kelas tatabahasa arwah embah aku..ahhahha..bantai je.ehek..ehek
    Ape?dtg umh…aku terjah dgn kamil sekali nanti
    misi kamil : terjah tetap terjah

  4. banggayer ada akak yg rajin update blog…pastu masukkan hasil keje aku…hahahahaha….pic jer cntik…rasa biasa jer….huhhuhuhuhuh

    1. Uish ade org merendah diri plak ye..hehe…bagos2 jgn riak2 yer…malas nak ckp byk, tp ko masak mmg sedaaaaappppp giler ah…

Leave a Reply

