Kawan · Pengalaman

Macam biasa…

Assalamualaikum…hari ini berada di opis macam biasa…buat kerja mcm biasa…borak2 ngan mmbr pun macam biasa…makan pun kat tempat biasa…tapi dalam hati ada luar biasa juga (gaya2 mamak)…haha…biar lah, itu semua masalah harian biasa…hati ada jauh nun di sana…hee

Macam biasa, suke tgk balik gmbr2 lame…rase cam boleh terbang balik ke zaman dulu2…zaman masa kite tak perlu pikir masalah…zaman hepi2 selalu…

Macam biasa, aku suke gmbr kami yg harmoni giler ni…hahaha…berpelukan mesra tanpa ada rase sengketa…kami lah penghuni salah satu bilik kat Kolej Mawar UiTM Shah Alam…
Macam biasa..aku tak sure sape yg amik gmbr senget2 ni…nasib baik muke Najwa dapat masuk kamera…haha…dan nasib baik aku & Lin dah chop tmpt kat tengah2 tuk amik gmbr…mase ni klu tak silap, ade dinner kot…macam biase, UiTM kan byk sgt dinner…sampai tak hengat yg mane satu…semua kami bantai pegi…mcm biasa la tu!

Yang kiri sekali tu, Lina Martopo…haha..melekat tol name martopo tu kat minah ni…sbb mase tu kuar filem Laila Isabella klu tak silap…watak Liza Hanim yg jahat tu name die Lina Martopo kot..cam tu lah lebih kurang…kekal la sampai sekarang…macam biasa, Lina sekarang dah kawen & dapat 3 org cahayamata…tahniah Topo!…baru je balik dari Australia, ikut husband berkursus kat sane, dan tak lame lagi akan ke Brunei plak…wah bestnye ko Topo, leh travel satu dunia…wish u hepi selalu k…

Macam biasa, yg ala2 cute tu sahabatku Hazlin Khan, keturunan Khan…kini jadi pembaca setia blog aku..dulu, kini dan selamanye…hee…kecoh kan Lin duduk bilik sempit ni berempat…haha..tp seronok, tak pernahnye sunyi…senyap time sume dah tido jer…macam biasa la tu!

Najwani Amir Sarifuddin…macam biase aku suke name kawan aku sorang ni…sweet & simple…orgnye pun lemah lembut & soft je klu bercakap…Najwa penari mase kat UiTM dulu…lemah gemalai jer klu menari…suke la tgk ko menari Najwa…macam biasa, kontra betol ngan aku…hahaha…ingat aku selalu tau Najwa…macam biasa, aku tak penah lupe zaman ‘UiTM di hatiku’…

8 thoughts on “Macam biasa…

  1. dear atie : setia sgt la aku tu…(demi menjaga hati member..hahaha)..rindu nyer saat ni…meriah jer rasa….adehhh,xsanggup aku menahan rindu!!!!

  2. dear korang : dia pegang peyut aku ngan penuh kasih sayang seorang akak kerana dia lebih berusia dr aku….sedikit bahasa kurang sopan dari aku untuk korang…”wakkk luuuuu”…(argh,rasa berdosa pulok….hahahaha)

  3. dear korang: yg tukang upload gambar nie pun..crop la sikit bklg lina martopo tu…singlet sape punye la tu…ahakz…hahahaa

  4. dear korang ; rasa lina mortopo,tu katil dia…ishhh,kena band pix ni…ngn kotak2 pun masuk sekali…hak hak hak

Leave a Reply

