Keluarga · Peristiwa/ Acara

Kerja kawen…lagi…

Assalamualaikum…cuti hujung mggu skrg ni mesti dibayangi oleh majlis kenduri kawen yang tidak putus-putus..hahaha..ade ‘org tu’ kate aku sukeeee sgt g kenduri kawen…nak wat camne?..tak sampai hati pulak nak hampakan harapan tuan rumah yg nak sgt kite dtg…kan..kan..kan??…maklum lah, penyeri majlis..hahaha..

Weekend lepas, majlis walimah sepupuku – Ijah..bukan pijah ye, pijah bln 10 nnti..opsss..terbocor sudah!..hahaha…sori pijah…ko duk diam-diam ye..g wat persiapan tuk bln 10 nnti…kite sambung blk, Ijah selamat dinikahkan lepas asar pd 9 Jan dengan pilihan hatinye – Wan…nama penuh Wan takyah tanye..aku tak ingat laa…

Spt biase, majlis2 mcm ni adalah peluang aku sefamili utk berjumpa saudara jauh dan dkt yg dah lame tak jumpe tu..kecoh je 2 hari majlis tu ngan gosip & gelak tawa kami…layan je gmbr yg sempat di snap…

 

Wawa agak busy…

Muffin utk majlis sedang dlm proses…

Conteng-conteng muffin…belasah jer

Hasilnye….bole laaaa

 

Adik-adikku org penting dibelakang tabir…ye ke?..ye la kot..

Sesi posing tak pernah tinggal…

Malam berinai…abah ngah tepung tawar…

 

Ngah deko meja makan beradap…

Bunga penyeri meja…

Hasilnye…pengantin kate…okey!!!!

Baju pengantin adalah sgt cantikkk…

Famili belah abah…

Pengantin lelaki adalah sgt tinggi…

Posing lagi…

Anak-anak dara…

Tahniah Ijah…

2 thoughts on “Kerja kawen…lagi…

  1. namanya sama sprt namaku di kampung..mak aku panggil ku begitu..
    YnT: wahh…sudah pandai mendeko utk majlis kawen nampaknye..majlis aku nti ko tulung ye

    1. Pijah,
      Ooo baru ku tahu panggilan namamu di rumah..agak manja & catchy gitu..bluwekkk!!! haha…
      Mendeko di majlismu?…suke..suke..suke…tp bajet kene byk sket ye..baru la idea kreatif ku dtg…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s