Buku

IMAEN

Lagi satu novelis yg paling aku tunggu-tunggu karya terbarunye adalah IMAEN. Setakat ni, imaen dah hasilkan novel Labyrinth, Bohemian, Sigaraning dan satu citer kompilasi bertajuk Vandetta…serius aku ckp..sape-sape peminat novel..wajib de koleksi novel ni…

Novel-novel imaen penuh dengan falsafah..dari novel dia ni aku belajar banyak perkara tentang hidup…genre novel imaen lebih kepada novel thriller, tapi bukan mcm thriller Ramlee Awang Murshid…malas nak explain..korang bace la sendiri, baru tau hebat ke tak hebat novel imaen ni..tp mmg tak rugi laa..serius ckp.. sekarang ni aku ngah ulang bace novel Bohemian…

Mase KL Bookfair aritu, seronok sgt dpt jumpe imaen secara in person…orgnya sgt sopan dan tinggi…hee..borak2 ngan imaen, rupenye dia adalah peminat karya penulis terkenal Brazil, Paulo Coelho…penulis ternama ini sgt terkenal lewat karyanya spt The Alchemist yg menjadi one of the best-selling books in history, yg mana novel Coelho ni dah di translate lebih dari 67 bahasa di seluruh dunia..wah dasat!…klu nak tau lg, boleh google sendri ye..

Alang2 aku dah citer pasal KL Bookfair ni..layan jer la gmbr2 mase aku gile beli buku kat sane…


Karya2 Imaen yg jd koleksi paling berharga aku…wah gitoo!


Inilah Imaen…yg pompuan tu adik aku

 


Adik aku ngan 2 cousin aku yg manis…heee


Aik..sudah tukar jd promoter ka???

Leave a Reply

