Jalan-jalan · Kawan · Pengalaman

Jalan-jalan…

Bile ntah hari tu kami (wahida + pijah) dengan tak sengajanye mendaki Bukit Tinggi…mendaki ngan kete Pijah yang sangat mem’persona’ dan masih kilat itu…haha…

Takde niat pun nak ke sini, tapi oleh sebab dah satu jalan nak ke umah wahida kat pahang, merasa lah kami memijak tanah Bukit Tinggi ni…

Yang penting, kene bayar untuk masuk ke sini..ingatkan free..nak turun balik, rase rugi plak dah naik tinggi-tinggi ni..bayar jer laa…Lepas masing-masing tukar sport shoes, kitorang pun terus start meneroka Bukit Tinggi..

Ok jugak la tempat ni..boleh la pasni korang singgah, tengok alam ciptaan Tuhan…tinggalkan jap stress kat tempat keje tu…hee..stress ke???

Sesatkah...?
Nak tengok mane dulu ni…?

P1020829
Lihat kehijauan pokok tu..abaikan yang lain
IMG_8686
Yeay…

IMG_8692
Wei tak basah ke..??

IMG_8662
Lalala…

4 thoughts on “Jalan-jalan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s